FAQ — Často kladené otázky

Na e-shopu mám více skladů, počítá s tím vaše synchronizace?

Ano. Přes naší synchronizaci je možné synchronizovat více skladů, na všech vašich obchodech.

Mám enterpirse licenci, kde mohu využít automatický import produktů. Proč bych měl využít SKLAD2.0?

Automatický import napojíte pouze jedním směrem. Například .cz > .sk ale zpětně už ne. Navíc tato jednosměrná sychronizace probíhá pouze v hodinových intervalech, což je dost nepřesné.

Kvůli více skladům mám pořízený učetní software Pohoda. Na nic jiného jej nevyužívám, nahradí mně tento doplněk Pohodu?

Pokud využíváte Pohodu pouze na sychronizaci skladu, tak ano. Nejsme však učetní sotfware a zabýváme se pouze skladem.

Kdy dojde k odečtení skladu, pokud na jiném e-shopu něco prodám?

Synchronizace funguje v řádech sekund.

Použivám synchronizaci skladu, která čte z logu skladu a je velice nepřesná. Jak je to u vás?

Pomocí API endpointů si sáhnemete přesně tam, kam potřebujeme. Naše aplikace je jedinná API systémová, která to dokáže.