Nápověda

Podle čeho se synchronizují sklady?

Párování probíhá na základě kódu produktu nebo kódu varianty.

Na e-shopu mám více skladů, počítá s tím vaše synchronizace?

Ano. Přes naší synchronizaci je možné synchronizovat více skladů, na všech vašich obchodech.

Kdy dojde k odečtení skladu, pokud na jiném e-shopu něco prodám?

Synchronizace funguje v řádech sekund.

Kvůli více skladům mám pořízený účetní software Pohoda. Na nic jiného jej nevyužívám, nahradí mně tento doplněk Pohodu?

Pokud využiváte Pohodu pouze na synchronizaci skladu, tak ano. Nejsme však účetní software a zabýváme se pouze skladem.

Mám enterprise licenci, kde mohu využít automatický import produktů. Proč bych měl využít SKLAD 2.0?

Automatický import napojíte pouze jedním směrem. Například .cz -> .sk, ale zpětně už ne. Navíc tato jednosměrná synchronizace probíhá pouze v hodinových intervalech, což je dost nepřesné.

Importuju zboží a sklad od dodavatele, lze také použit váš doplněk?

Ano, to je také možné. Stačí si napojit feed od dodavatele pouze na výchozí e-shop. Doporučujeme nové zboží nahrávat do skryté složky - tak poznáte, že máte nové zboži. U produktů si poté přidáte příznak Novinka. V sekci export si vytvoříte kompletní xml export s filtrem na produkty s příznakem Novinka. Na ostatních obchodech si poté přes automatický import natáhnete nové produkty také do skryté složky. Poté si je můžete přejmenovat do daného jazyka a změnit u nich patřičné atributy - cena, popisky a jiné. Sklad u těchto položek již bude synchronizovaný.